| 19:01:53 | ◀︎ | מייסד אפל מודה: "לא זז בלי מטען" |
זמני השבת
| עיר | כניסה | יציאה |
|---|---|---|
| ירושלים | 19:13 | 20:26 |
| תל אביב | 19:29 | 20:28 |
| חיפה | 19:22 | 20:30 |
| באר שבע | 19:30 | 20:27 |
הכותרות שעניינו הכי הרבה גולשים בדף זה
24/08/14 19:01
100% מהצפיות
מאת N12
מי שהיה חברו ושותפו לדרך של סטיב ג'ובס, מתייחס בריאיון מיוחד לחדשות 2 על הבעיה שישראלים רבים מתמודדים עמה: סוללת מכשיר האייפון המתרוקנת במהירות. "אני מחובר למטען כל הזמן", מספר איש המחשבים סטיב ווזניאק, "הפתרון היחיד הוא לקנות שני אייפונים"