| 08:47:16 | ◀︎ | החברה לישראל תמכור מניות כיל ב-460 מיליון דולר |
זמני השבת
| עיר | כניסה | יציאה |
|---|---|---|
| ירושלים | 19:13 | 20:26 |
| תל אביב | 19:29 | 20:28 |
| חיפה | 19:22 | 20:30 |
| באר שבע | 19:30 | 20:27 |
הכותרות שעניינו הכי הרבה גולשים בדף זה
13/09/14 08:47
100% מהצפיות
מאת גלובס
אחרי מכירת המניות תרד החזקת החברה לישראל בכיל לרמה של כ-47% * מניות כיל צפויות להתחיל להיסחר בבורסה בניו יורק ב- 24 בספטמבר תחת הסימול "ICL"